Thursday 30 August 2012

Manisnya kerepekku!






Alhamdulillah, syukur dipanjatkan ke-hadrat Illahi kerana masih diberi peluang untuk terus bernafas di bumi ini. Entri pada kali ini, kami akan rangkumkan tentang beberapa lagi jenis kerepek yag dijual oleh kami. Jangan risau dan takut mencuba, semuanya ada "ummpphh" belaka. Rangup-rangup semuanya. Jom kita lihat!


  1. KEREPEK PISANG MADU



Bagi penggemar kerepek manis, rasanya tidak salah pilihan anda jika anda memilih kerepek madu ini. Manisnya bukanlah rasa manis yang datang dari gula, tetapi datang dari madu. Wah, sungguh berkhasiat! Untuk pengetahuan kalian, kerepek ini kami sira dengan madu yang berkualiti agar terjamin rasa dan kualitinya. Cubalah! Pasti nak lagi!


   2. KEREPEK PISANG MANIS


Pisang manis? Eh, jangan salah sangka ya Tuan-tuan dan Puan-puan. Pisang sememangnya manis bila ranum, tetapi tak ada pulak pisang yang bernama "pisang manis". Cuba lihat foto di atas, nampak menyelerakan bukan? Ya, sangat rangup dan sedap dimakan. Kerepek pisang manis ini kami sirakan dengan gula. Kepada anda yang alah madu atau tidak berapa meminati madu dan produknya, kerepek pisang manis adalah pilihan yang terbaik! Tidak menggunakan madu tetapi cukup manis. Cubalah!

Jika saudara atau saudari berminat, bolehlah membuat tempahan di talian yang berikut:

0133390461 atau 0136955348

Amaran kepada penghidap kencing manis, Tuan-tuan dan Puan-puan, kerepek di atas memang nampak sedap, tetapi kerepek ini bukanlah pilihan terbaik untuk anda. Jadi, kalau anda benar-benar kepingin nak makan kerepek pisang, pilihlah kerepek pisang kami yang lain! Pelbagai kerepek ada, pilih jangan tak pilih! 

Untuk penggemar kerepek ubi, nantikan entri kami yang seterusnya.

Sekian, wassalam.




No comments:

Post a Comment