Monday 27 August 2012

Kerepek Pisang Kami





Alhamdulillah, kali ini kami akan bekalkan kalian dengan gambar-gambar kerepek tradisional yang telah dihasilkan oleh kami. Gambar pada 'post' kali ini lebih berfokus kepada 3 jenis kerepek pisang.

  1. KEREPEK PISANG EMAS


Kerepek pisang emas rasanya sangat sedap dan sedikit manis. Disebabkan ianya dibuat daripada pisang emas, rasanya pun seperti pisang emas; manis dan lemak. Pasti kanak-kanak sukakan kerepek ini. Kepada ibu-ibu di luar sana, janganlah anda risau, kerepek-kerepek yang dijual oleh Dunia Kerepek tidak mengandungi sebarang pengawet dan sudah tentunya tidak membahayakan kesihatan. Daripada membelikan anak-anak kita gula-gula yang bole merosakkan gigi, rasanya lebih molek jika kita sajikan anak-anak kita dengan kerepek pisang emas yang sihat lagi  murah dan sedap. :')

  
   2. KEREPEK PISANG NANGKA



Kerepek pisang nangka merupakan kerepek pisang yang paling popular dan mudah didapati di pasaran. Kenapa ia popular? Kerana kerepek pisang ini sangat lemak rasanya, lebih lemak berbanding kerepek pisang emas. Namun begitu, rasanya tidaklah manis seperti kerepek pisang emas. Buat penghidap kencing manis, siapa kata anda tidak boleh makan kudap-kudapan? Boleh, dan pilihan yang paling baik ialah KEREPEK PISANG NANGKA! 

  3. KEREPEK PISANG TANDUK




Kerepek pisang tanduk merupakan kerepek pisang yang paling ekslusif diantara semua jenis kerepek pisang. Buat pengetahuan semua, pisang tanduk agak sukar didapati. Rasa pisang ini sangat istimewa dan itu menyebabkan kerepek yang dihasilkan daripada pisang tanduk mempunyai rasa yang sangat seimbang; manis dan lemaknya cukup seimbang. Pendek kata, kerepek pisang mewah ini sangat sedap apabila dimakan diwaktu petang bersama-sama segelas kopi panas. Ummpppp, lemaknya terasa!


Jika terdapat sebarang pertanyaan, sila hubungi kami di talian 0133390461 atau 0136955348. Insya-Allah, kami cuba memenuhi segala pertanyaan dan permintaan kalian.

Sekian, wassalam.














No comments:

Post a Comment